اندازه منطقه ای که ژئوفیلتر شما پوشش می دهد و همچنین مدت زمان ژئوفیلتر شما بر میزان پرداخت شما تأثیر می گذارد. هزینه ها از 5 دلار در روز شروع می شود. علاوه بر فیلتر خود، یک ویدیوی TikTok در سایت از افرادی که در فعال سازی برند شما شرکت می کنند ایجاد کنید. فراموش نکنید که از هشتگ های پرطرفدار برای کمک به پخش ویدیو برای بینندگان جدید استفاده کنید.
- مشتریان را با یک فعالیت یا موضوع غیرمنتظره خوشحال کنید.
هنگام طراحی فعالسازی برند، از انجام کاری عجیب، احمقانه یا کاملاً غیرمنتظره نترسید. احتمال اینکه مصرفکنندگان یک تجربه عجیب و در عین حال رضایتبخش را به خاطر بسپارند، بیشتر از یک تجربه رویداد «آشکارساز» هستند. چشم شرکت کنندگان را به سمت غرفه خود بکشید و آنها را به اندازه کافی مجذوب خود کنید تا شرکت کنند.
این ژست نه تنها باعث ایجاد آگاهی برای محیط زیست می شود، بلکه تعهد برند شما به میزبانی یا شرکت در رویدادهای پایدار را نیز برجسته می کند. بدون توجه به ارزشهای سازمانتان، هدایا و هدایایی قابل برند ارائه دهید که با ماموریت شما مرتبط است.
شناخت مخاطبان، چالشها و علایق آنها میتواند به فعالسازی بازاریابی «خوب» به یک «عالی» کمک کند. به همین دلیل این ایده خوبی است که قبل از موعد تحقیق کنید و خود را در جایی قرار دهید که مشتریان شما قبلا وقت خود را سپری می کنند.
اگر به درستی انجام شود، فعالسازی برند میتواند فرصتهای تجاری را پرورش دهد و وفاداری بلندمدت مشتری را ایجاد کند. انواع فعال سازی شامل موارد زیر است:
- بازاریابی تجربی: استراتژی هایی که تعامل برند را از طریق تجارب فراگیر تقویت می کند. نمونه هایی از بازاریابی تجربی شامل چالش های سرگرم کننده، مسابقات رسانه های اجتماعی، غرفه های تعاملی و نمایش های به یاد ماندنی است.
- رویدادهای تجربی: گردهمایی های اجتماعی که به سازمان ها اجازه می دهد برند، محصولات و خدمات خود را به روش های تعاملی تبلیغ کنند. نمونههایی از رویدادهای تجربی شامل حراجها، مراسمها، رویدادهای اجتماعی، کنفرانسها، جشنوارهها، جمعآوری کمکهای مالی، ناهار و یادگیری، رویدادهای شبکهای، خانههای باز، فروشگاههای پاپآپ، و استراحتگاهها هستند.
- بازی ها و فعالیت ها: تجربیات بازیگوشی که به طور فعال مشتریان بالقوه و مشتریان را درگیر می کند. به عنوان مثال می توان به قرعه کشی، ماشین های پنجه، غرفه های عکس، بازی های چرخشی، بازی های آرکید و سایر فعالیت های حمایت شده اشاره کرد. لیست کامل بازی های نمایشگاه تجاری تعاملی را اینجا بخوانید.
- نمونه ها و آزمایش های رایگان: هدایای رایگان که مشتریان بالقوه را خوشحال می کند و به آنها اطمینان می دهد که قیمت کامل کالای شما را بپردازند. نمونه ها بسیار مؤثر هستند زیرا محصول یا خدمات شما را مستقیماً در دست افرادی قرار می دهند که احتمالاً از آنها استفاده می کنند. استراتژی نمونه گیری خود را با یک نمایش مفید یا نظرسنجی بازخورد جفت کنید.
مصرف کنندگان برندهایی را دوست دارند که در مورد اعتقادات و ارزش های آنها موضع می گیرند. اگر سازمان شما مشتاق دلیلی است، از فعال سازی برند برای برجسته کردن آنچه برای شما مهم است استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر سازمان شما برای پایداری ارزش قائل است، مجموعه های نی فولادی ضد زنگ قابل استفاده مجدد، کیسه های نخی بازیافتی یا سایر هدایای سازگار با محیط زیست را برای کسانی که نسخه نمایشی رزرو می کنند یا خرید می کنند، ارائه دهید.
اگرچه زنده کردن نام تجاری شما ممکن است دشوار به نظر برسد، اما آسان تر از آن است که فکر می کنید. پنج نکته زیر را در نظر داشته باشید تا با هر بودجه ای یک برند موفق تر فعال سازی کنید. سپس، کتاب الکترونیکی رایگان خود را که حاوی تاکتیکهای بازاریابی مطمئنی است که هر تیمی میتواند استفاده کند را در پایان دانلود کنید.
مهمترین چالش هایی که مشتریان شما تجربه می کنند چیست؟ یک لیست ایجاد کنید، سپس فعالیت های تعاملی را پیدا کنید که می تواند به آنها ثابت کند که پیشنهادات شما می تواند کمک کند. به عنوان مثال، اگر برند شما تجهیزات ورزشی می فروشد، در پایان یک ماراتن یک «ایستگاه مه پاش» راه اندازی کنید، سپس بطری های آب مارک دار را به دوندگان بدهید.
مثال ها و ایده های فعال سازی برند
نه تنها آنها را بعد از مسابقه آبرسانی می کنید، بلکه هدیه ای نیز ارائه می دهید که به مشتریان بالقوه کمک می کند تا مدت ها پس از پایان رویداد، نام تجاری شما را به خاطر بیاورند. برجسته کردن نیاز به یک محصول از طریق تجربه برند خلاقانه، استراتژیک و موثر است. ماموریت شما این است که به مردم کمک کنید بدون اینکه بیش از حد «فروشنده» باشند به محصولات یا خدمات شما نیاز دارند.
- از بازاریابی رسانه های اجتماعی برای بهبود شناخت برند استفاده کنید.
در pc/nametag، ما معتقدیم که ارتباطات معنادار از طریق تجربیات مشترک ایجاد می شود. ما دائماً به دنبال راههای جدید و نوآورانه برای ایجاد دنیایی مرتبطتر و فراگیرتر از طریق محصولات و خدمات آگاهانه اجتماعی هستیم. از اقلام شناسایی باکیفیت مانند نشانها، تسمهها و روبانها گرفته تا خدمات چاپ و مونتاژ بیرقیب ما، ما فراتر از آن هستیم تا به تیم شما تبدیل شویم و به ارائه تجربیات لذتبخش به مخاطبان و شرکتکنندگان کمک کنیم. بازدید کنید pcnametag.com برای یادگیری بیشتر امروز