8 استراتژی برای بازاریابان در یک چشم انداز حریم خصوصی اول مصرف کننده

ردیابی و هدف‌گیری به پایه‌های اصلی کتاب بازی دیجیتال تبدیل شده‌اند. اما آنها به زودی بسیار دشوارتر خواهند شد. با نزدیک شدن به پایان کوکی‌های شخص ثالث و مصرف‌کنندگان بیشتری خواستار دانستن نحوه استفاده از داده‌های آن‌ها هستند، تاکتیک‌های بازاریابی اساسی باز خواهند گشت. در حالی که برخی از بازاریابان از آن روز می ترسند، می توانید با استراتژی هایی آماده باشید که استفاده از داده ها را با رعایت حریم خصوصی مصرف کننده متعادل می کند. برای یادگیری این وایت پیپر جامع را دانلود کنید:

  • چرا عدم وجود کوکی های شخص ثالث برای بازاریابان و مصرف کنندگان خوب است
  • چگونه می توانید به طور موثر از داده هایی که با رضایت جمع آوری می کنید استفاده کنید
  • از چه تاکتیک هایی می توانید به عنوان یک بازاریاب برای ایجاد کمپین های شخصی و روابط معنادار با مصرف کنندگان استفاده کنید

دانلود



منبع

پایان کوکی های شخص ثالث به معنای پایان شخصی سازی نیست