در مقایسه با تحقیقات بازار تجارت به مصرف کننده (B2C)، تحقیقات تجارت به کسب و کار (B2B) دنیای متفاوتی است. مشارکتکنندگان B2B اغلب برای دستیابی به چالشها، بسیار مشغول هستند و انگیزههای نقدی متوسطی ندارند. به علاوه، آنها معمولاً دانش عمیقی از صنعت خاص خود دارند. به دلایل زیادی، تحقیقات B2B استراتژی های متفاوتی را نسبت به B2C تضمین می کند. در این گزارش، نکات برتر خود را برای انجام نظرسنجی برای متخصصان کسب و کار بیان کرده ایم. امروز بیشتر بیاموزید!
برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید!