JM Insights در کلاس درس
آموزش بینش:
نقل قول کامل:
ویز سیمون، کریستین مورمن و راجش کی چندی (2022). "مطالعه نوآوری: چرا برخی از شرکت ها رکود نوآوری پس از عرضه اولیه عمومی را شکست دادند." مجله بازاریابی، https://doi.org/10.1177/00222429221114317
دوره های بازاریابی مرتبط:
نوآوری/توسعه محصول جدید؛ استراتژی بازاریابی؛ اصول بازاریابی؛ بازاریابی اصلی؛ مقدمه ای بر مدیریت بازاریابی
سایر اطلاعات بینش را در کلاس درس جستجو کنید
فشارهای بازار سهام برای کاهش انگیزه های مدیران برای سرمایه گذاری در نوآوری های موفقیت آمیز شناخته شده است. چاپ نوآوری، که تعیین اولویت های محصول و ایجاد قابلیت های بازار قبل از عمومی شدن شرکت را نشان می دهد، به شرکت ها کمک می کند تا پس از عرضه اولیه عمومی، نوآورانه باقی بمانند. این کار به این دلیل کار می کند که چاپ نوآوری بخشی از سرمایه گذاران همسو را جذب می کند که ترجیحات ریسک آنها بیشتر از نوآوری حمایت می کند.
Rajesh K. Chandy استاد بازاریابی و صندلی تونی و مورین ویلر در کارآفرینی، مدرسه بازرگانی لندن، و مدیر آکادمیک موسسه ویلر برای تجارت و توسعه، انگلستان است.