همه چیز در مورد پلت فرم است!

شرکت کنندگان در رویداد عاشق دیجیتال هستند و بیشتر از آن می خواهند
فناوری که سازمان‌ها را با مخاطبان در طول همه‌گیری مرتبط می‌کرد، دوباره آن را تنظیم کرد
بازی برای شرکت کنندگان در رویداد بله، این شامل جلسات و کنفرانس های حضوری نیز می شود. همانطور که در
77 درصد از پاسخ دهندگان Forrester می گویند که رویدادهای شخص همچنان از نظر تعداد و اندازه افزایش می یابد
نسبت به چند سال پیش انتظارات بیشتری از ویژگی های دیجیتال دارند.
این انتظارات شامل، به عنوان مثال، ویژگی های دیجیتال در سایت مانند برنامه های رویداد تلفن همراه،
قابلیت‌های ثبت خودکار و امکان دسترسی شرکت‌کنندگان از راه دور به رویداد
محتوا به صورت همزمان یا بر اساس تقاضا راحتی کلید است. 73 درصد می گویند که خدمات مجازی
شرکت کنندگان در رویداد بخشی از استراتژی های رویداد حضوری مداوم آنها خواهند بود. فناوری دارد
چشم انداز رویداد را بدون توجه به فرمت تغییر داد.

فرمت را با اهداف تراز کنید
همسویی قالب و اهداف فراتر از میزبانی رویدادهای فردی است. برنامه های رویداد بهینه
باید از نقاط قوت همه این قالب ها برای هدایت مشتری و کارمند مستمر استفاده کند
تعامل (به عنوان مثال، دعوت از شرکت کنندگان به وبینارهای موضوعی پس از یک رویداد حضوری بر اساس
تعامل و علایق آنها در آن رویداد). یک پلت فرم واحد می تواند به سازمان ها کمک کند
سریعتر از کسانی که راه حل های نقطه ای متفاوتی دارند به این هدف برسید.
با استفاده از دیجیتال در هر قالب رویداد، فرصتی برای بهبود شرکت‌کنندگان وجود دارد
تجربه و کسب درآمد برای شرکت هایی که داده ها و بینش ها را برای درک به هم متصل می کنند
بهتر است و به کارکنان و مشتریان خدمت می کند.

نکات کلیدی از مطالعه عبارتند از:
1. رویدادها در حال حاضر برای هدایت اهداف کسب و کار مهم تر هستند. در سراسر سازمان،
رویدادهای امروزی برای افزایش درآمد، ارائه مشتری و کارمند عالی بسیار مهم هستند
تجارب، و تسریع تلاش‌های تحول دیجیتال.
2. شرکت ها از بهینه سازی تعامل حضوری و در عین حال استفاده از دسترسی دیجیتال سود می برند
و بینش رویدادهای حضوری باعث ایجاد تعامل، تعمیق روابط با مشتری و
از ویژگی های دیجیتال برای گسترش دسترسی و تعمیق درک مشتری استفاده کنید.
3. رهبران رویدادها می‌خواهند فناوری را برای دیدی جامع‌تر از رویداد یکپارچه کنند
کارایی. در حالی که رهبران رویداد در انتخاب مناسب اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند
قالب رویداد برای هدف(های) مناسب، مشکلات مربوط به گرفتن و فعال سازی داده ها،
اندازه‌گیری عملکرد و ارائه تجربیات جذاب‌تر باعث ساده‌سازی می‌شود
پشته فن آوری آنها و روابط فروشنده مهم تر است.

یک استراتژی رویداد جامع را انتخاب کنید
پیگیری هزینه و عملکرد در تمام رویدادهای مجازی، ترکیبی و حضوری ضروری است. هنوز
تنها 42 درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی Forrester امروز می توانند این کار را انجام دهند. 76 درصد می گویند: حرکت رو به جلو
که آنها انتظار دارند در پلتفرمی سرمایه گذاری کنند که نیازهای آنها را در تمام قالب های رویداد برآورده کند،
ایجاد دیدی جامع از عملکرد و بهبود ارائه تجربه.

با توجه به اینکه تعداد سیستم ها و میزان داده های جریان یافته بین آنها ادامه دارد
افزایش، جای تعجب نیست که شرکت ها بیشترین تلاش را برای گرفتن داده های صحیح دارند
از بینش های آن برای حمایت از همه ذینفعان وابسته، از جمله مشتریان، فروش و
بازار یابی. یک پلت فرم واحد گزارشات و داشبوردهای کاملاً یکپارچه را ارائه می دهد
کسب و کارها دیدگاهی روشن و جامع از داده ها (از جمله هزینه ها) دارند.

آینده رویدادهای مجازی و وبینارها – معدن طلا
یکی از مهمترین مزایای رویدادهای مجازی، حجم داده و رفتار است
که قابل پیگیری است جلسات دیجیتال حضور افراد را آسان تر می کند. تکنولوژی آن را می سازد
برای بازاریابان آسان تر است که بیاموزند مردم برای چه چیزی تنظیم می کنند، برای چه می مانند و برای چه چیزی می مانند
دانلود بر اساس تقاضا، و نحوه اتصال آنها به محتوای دیجیتال.
وبینارها همچنین به افزایش درآمد و پذیرش ادامه می دهند. در حالی که وبینارها بیشتر هستند
منفعل نسبت به رویدادهای مجازی، آنها مسیرها و انتخاب های متعددی از تجربیات را ارائه می دهند. از کسانی که
در نظرسنجی Forrester، وبینارها با افزایش درآمد و حمایت از شرکای خود، ارزش ارائه می دهند
و حامیان مالی و افزایش پذیرش محصول.

محتوای مقاله:
قالب شکسته شد، مسیر جدیدی توسط فناوری شکل گرفت. تیم های رویداد و رهبران دارند
در استفاده از دیجیتال برای افزایش تجربه حضوری و گسترش آن ماهرتر شوید
رویداد به مخاطبان بیشتری برسد.
تمام این پیشرفت ها همچنین انتظارات شرکت کنندگان را افزایش داد. حالا عادت کرده
راحتی و ارزش تجربیات دیجیتال، یک الگوی جدید تنظیم شده است. با رویداد
با نفوذ فناوری در تجارت، رویدادها در هدایت کسب و کار کلیدی حیاتی تر می شوند
عواقب.
Forrester 509 رویداد جهانی و رهبران استراتژی ملاقات را مورد بررسی قرار داد و دریافت که وجود دارد
فرصت‌های زیادی که سازمان‌ها به دنبال ارائه رویدادهای بیشتر به صورت آنلاین هستند، وجود دارد
آنها را با بقیه آمیخته بازاریابی دیجیتال خود ادغام کنید. مدیریت این کانال جدید برای
حداکثر ارزش باید به یک شایستگی اصلی برای رهبران بازاریابی تبدیل شود.

با مطالعه اخیر Forrester، نحوه بهینه سازی بازاریابی رویدادهای خود را بیاموزید.

رویدادها اهداف تجاری را هدایت می کنند
طبق نظرسنجی Forrester، رویدادها در ارائه یک رویداد مهم یا حیاتی هستند
اهداف اصلی تجاری سازمان از جمله افزایش درآمد، بهبود مشتری
تجربه، بهبود کارایی، بهبود چابکی کسب و کار، و سرعت بخشیدن به دیجیتال
تلاش های تحول
رویدادها به طور منحصربه‌فردی لمس بالا را با مقیاس ترکیب می‌کنند تا بر این نتایج تأثیر بگذارند. در حقیقت،
پاسخ دهندگان گزارش می دهند که اهداف اصلی رویداد داخلی و خارجی آنها در واقع حول محور آنها می چرخد
افزایش مشارکت مشتری/عضو (49%) یا کارمند (65%)، همراه با تعمیق
درک مشتری (47%) و کارمند (63%).

نتیجه
رویدادهای حضوری بازگشته اند – اما کاملاً شبیه جلسات، کنفرانس ها و
نمایشگاه های تجاری سال های گذشته دیجیتال صنعت را متحول کرده است. شرکت کنندگان در سال 2023 انتظار بیشتری دارند.
و بازاریابان باید این انتظارات را برآورده کنند تا تعامل را افزایش دهند و سرنخ ها را افزایش دهند.
تحقیقات Forrester از تغییر به سمت یکپارچگی و بهبود فناوری رویداد پشتیبانی می کند
ادغام برای ارائه بهترین نتایج کسب و کار و مشارکت کنندگان و کاهش ناکارآمدی
ناشی از مدیریت در شرکا و پلتفرم های متعدد.
خوشبختانه، بازار فناوری رویداد در حال رشد است و قابلیت های گسترده تری را برای پشتیبانی ارائه می دهد
رویدادهای حضوری، مجازی و ترکیبی و ادغام بهبود یافته با سیستم‌های سازمانی بیشتر.
همه داده‌ها را در مطالعه کامل، سطح قابلیت‌های پلتفرم رویداد خود را ارتقا دهید، مطالعه‌ای که توسط Forrester Consulting از طرف Cvent انجام شده است، مشاهده کنید.

دانلود



منبع