«تأثیر زلزلههای سیاسی و اقوام سیاسی بر فعالیتهای سیاسی»
امیلی سی. تانر، ام. پائولا فیتزجرالد و الیزابت تی. گراتز
جایزه تاثیر اجتماعی
ران هیل، عضو قدیمی جامعه بازاریابی و سیاست عمومی برای دوره خود به عنوان معاون انتشارات مجله AMA شناخته شد.
جایزه برندا دربی – بهترین مقاله دانشجوی دکترا
جلد 40، شماره 2 (آوریل 2021)
ران هیل
معاون انتشارات
علاوه بر بیش از 150 دانشجوی دانشگاهی و دکترا که تحقیقات خود را برای بازخورد و بینش ارائه می کنند، کنفرانس بازاریابی و سیاست عمومی زمانی برای جشن گرفتن موفقیت و موفقیت در جامعه است. ما صمیمانه به همه برندگان جوایز این سال تبریک میگوییم.
بازاریابی و جامعه SIG
برنده یک عمر دستاورد
“از Wake Washing تا کنشگری برند معتبر”
پریسیلا پنا و لورن لابرک
بهترین مقاله کنفرانس
لورا پراکیو از دانشگاه ویسکانسین – میلواکی جایزه یک عمر دستاورد MASSIS را دریافت کرد. او در سخنرانی خود در ناهار جوایز، از اهمیت پرورش رفاه، ایجاد تیم شما و ارتباط با جامعه به عنوان شیوه های مادام العمر صحبت کرد. او علاوه بر همکارانش به بسیاری از اعضای خانوادهاش ملحق شد، زیرا کار و تأثیر گستردهاش در ناهار جوایز کنفرانس جشن گرفته شد.
بازاریابی و جامعه SIG
محقق نوظهور
این جایزه به تیمی اعطا شد که بهترین جلسه یا مقاله را سازماندهی کند که نه تنها دانشگاهیان، بلکه شرکای تأثیرات اجتماعی را در خود جای دهد.
“عملیاتی کردن نظریه نژاد بحرانی در بازار”
“بهزیستی مالی، آسیب پذیری و تصمیم گیری”
لیندا سالزبری، پاتریک هک، جوزف هاروی و لنا کیم
ماری یه از دانشگاه لویولا، مریلند موفق به دریافت جایزه MASSIG Emerging Scholar شد. به عنوان رئیس قبلی کنفرانس بازاریابی و سیاست عمومی و رئیس شرکت MASSIG، AMA خوشحال است که شاهد تجلیل از کار و خدمات او به رشته بازاریابی است.